Monday, 27 August 2012

Oh Kekasih Palsu!!!

Ermm...sebenarnya ada kisah yang tragik disebalik novel KEKASIH PALSU nie...pada mulanya memang sekadar nak buat suka2 aje. Tak rancang plak nk buat novel ni panjang2...just nak buat novel mini. Tapi tiba2 masa baru chapter 3 pihak p2u nak sy siapkan manuskrip dan akan dinilai...wahhh...masa tu tengah final exam last semester. Memang kelam kabut. Tapi Alhamdulillah...bersyukur sgt sebab P2U nak bagi peluang kan? hehe...masa tu stop sekejaplah sambungan dia sampailah habis diploma. Bila dah cuti panjang tu, saya memang nak start balik buat Kekasih palsu, semangat sangat berkobar2..tetapi datang one big problem...yang menyebabkan saya hampir hilang kewarasan..hahahahha...buat terok giler...ambil masa 2-3 bulan jugak nak sembuh. OK...lepas tu saya nak sambunglah buat KP nie...dapat pulak masuk Degree...haishhh....macam2 halangan jugaklah bila dah mula sibuk nie..TAPI...sekarang saya dah kembali stabilkan jadual harian saya. Doakan saya dapat siapkan KEKASIH PALSU yaaaaa....Cahiyokkkk!!!!

7 comments:

  1. siapkan cepat ye..akk follow..mcm mana dengan putera impian..tak sabar dgn sambungan

    ReplyDelete
  2. Itulah...ramai yg nak sy siapkan PI...tetapi sy wajib siapkan kekasih palsu dulu walaupun PI tu dh hampir siap sebenarnya..cuma saya..wuwuwu..x pandai urus masa lahhh..:( haha...papepun teruskan menyokong k..love u ols :D

    ReplyDelete
  3. KP best.... x sabar nk bce KP...
    PI bru jer hbis bce... best jugakk...
    citer niey x habis lagikan.? btw.. gud luck!!!
    CHAIYOKKK!!!

    ReplyDelete
  4. PI ni sampai episod 24 je ker? nak tau kesudahan dia... tengah syok baca ni...

    ReplyDelete
  5. Eh tak....sy stop sekejap cte PI ni...coz nak fokus kat KP..:)

    ReplyDelete
  6. KP tu bez sgt!! x sabar nak tahu kesudahannya.. GUD LUCK!!!

    ReplyDelete
  7. kekasih palsu... nak baca nak baca lagiii.. jngan lama eyk

    ReplyDelete