Monday, 24 September 2012

Gambaran di sebalik Putera Impian part 2

Pertemuan... walaupun Maira tidak dapat menentang mata sang arjuna hati di sini..tetapi, salam pertemuan disaksikan Burj Al Arab yang gah di Pantai Jumeriah.. :"Airel... di mana awak?!"

Lepas g usyar Umairah kat Jumeriah Beach..Airel g melawat neneknya di World Island. Comel je pulau tempat nenek dia tinggal nie..hehe..


Ni bentuk World Island Dubai dr atas awan..Projek gila2 dr kerajaan Dubai yg kaya-raya tu..

Restaurant kat Dubai Marina-tempat kegemaran Rizal, Mira dan Umairah. Kat sini juga Airel mengintip isterinya itu..huhu..


Dubai Marina Kondo- Rizal tinggal kat sini~~

Palm Jumeriah-Pulau buatan tercantik di dunia, bentuk mcm pokok kelapa sawit kan?

Inilah perumahan mewah Airel di pulau buatan Palm Jumeriah~~

Terima kasih kerana pernah berkongsi hidup bersamaku Umairah.... dan ini adalah mahligai untuk mu...-Airel Zayed
Ruang tamu rumah Airel-tempat perbalahan besar setelah pertemuan Di Mimar Tower
"Kenapa tak pernah beritahu saya tentang diri dan keluarga awak, Airel! Mana mungkin saya boleh masuk dalam keluarga Bangsawan Dubai. Saya bukan sesiapa...."


Lamborghini Sesto Elemento- Kereta Airel yg di cakar oleh Umairah. Memang padan muka.

Dah dapat bayang sikit2 kan suasana dalam cerita Putera Impian??? hehe...selamat membaca~~



3 comments:

  1. arrrrrrr ohsem giler citer ni... xsabar nak tgu novelnya.... best3...

    ReplyDelete
  2. uwaaaaa.... saya dpat bayang kan ceta nie.. buat saya makin makin makin xcted =)

    ReplyDelete
  3. Dalam novel pun kena letak jugak gambo2 yg awesome nie...
    mmg menarik la sesangat :)

    ReplyDelete